Sparrow Hungary

Fogyasztói márkaépítés

A szerethető márkaépítés!

Legyünk őszinték! Minden vállalat szerethető márka szeretne lenni! A szerethető márkaépítésnek viszont megvan a technikája amivel a legapróbb részletekig ki tudjuk számodra dolgozni azt, hogy téged, hogy lássanak a fogyasztóid és, hogyan tudod te is őket megszólítani igazán szerethető módon. Fontos megjegyezni, hogy a márkaépítés hosszú távú ambíció rövid távú eredményekkel! A márkaépítésre érdemes úgy gondolni mint egy tartós elköteleződés egy irányba. Tematikus kreatív építkezés ahol kampányt kampány után valósítunk meg de mégis egységesen azonos célcsoportnak és márkavilággal. Ez a márkaépítés művészete. 

A márka vízió, küldetés, értékek, esszencia és ígéret!

Mitől lesz egy márka márka és mi különbözteti meg a márkákat a többi cégtől? Egy márka úgy működik mint egy ember. Pont annyira részletességgel ki kell dolgozni. Ez azt jelenti, hogy lesz egy vezérlő alap gondolat amiért a márka létrejött és aminek elérésén dolgozik a teljes márka csapat. Ez az az ok amiért a termék vagy szolgáltatás létezhet. Ennek tiszta kommunikációja már megérinti az embereket, viszont ennél többről van szó. Ezekből fakadnak a márka értékei és a márka központi alap gondolata az esszencia. Ennek definiálásával tudjuk egységesíteni a teljes kommunikációnkat hiszen ezen alapgondolat köré szerveződik minden döntésünk.  Ez egy kulcsfontosságú alap döntés. 

A márka célcsoportjai és perszónái

Minden termék vagy szolgáltatás a világban releváns valakinek valamiért. Ezt hívjuk célcsoportnak. Azoknak az embereknek az összessége akik számára mi jók lehetünk. A perszónák ennél mélyebb megközelítést adnak hiszen egy 25 éves fiú és egy 35 éves férfi teljesen más igényekkel, fájdalmakkal, életszakasszal és vágyakkal éli az életét. Így sokkal pontosabb definíciót adhatunk meg célzásként hiszen az online marketing ma már elérhetővé tette az érdeklődési kör és viselkedési mintázatok szerinti célzást is. Segítünk definiálni a célcsoportodat és a perszónákat, hogy a lehető legrelevánsabb kampányokat tudjuk fejleszteti neked. 

A márkát hitelesítő és megkülönböztető tényezők

Minden márka valamiben egyedi és különleges. Ezek adják a márka gerincét. Ezekre helyezzük a kommunikáció fókuszát. Ezek mellett fontos definiálni, hogy minden márka számára kellenek hitelesítő tényezők amelyek alátámasztják az állításunkat. Ezek a márka hitelesítői tényezői. 

A márka személyisége, nagykövetei, ilfuencerei!

Mi sem kelti jobban életre a márkánkat mint hús vér valódi emberek akik rajonganak a termékünk vagy szolgáltatásunk iránt és be tudják mutatni, hogyan élnek és milyen eredményt köszönhetnek a terméküknek a saját életükre nézve. A márka személyiség definiálásával már építhetünk ár nagykövet programot és sorba rendezhetjük az influencereket is a márkánk mögé. 

A márka vizuális világa

A logó sokkal több mint csak egy logó. Az arculat pedig sokkal több mint színek kiválasztása. A márka vizuális világ segít a fogyasztónak felismerni a márkát és tájékozódni a végtelen sok információ között. Az egységes és szép megjelenés biztonságot és bizalmat nyújt a fogyasztónak. A letisztult és érthető kommunikáció pedig segíteni a megértést és a befogadást. 

Kreatív kampányok

Minden márka minden élethelyzetben valamilyen kommunikációs kihívással néz szembe. Valamit máshogy gondolnak a fogyasztók, máshogy látják a márkát mint ahogy akarjuk, a konkurencia valamit jobban csinál, bejött egy a márkát erősítő vagy gyengítő világ trend. A kreatív kampányok arra nyújtanak megoldást, hogy a márkát az élet viszontagságaiban tudjuk érvényesíteni. minden piaci helyzetre van egy jó megoldás.  

A folyamatos márkakommunikáció

Egy márka annyira él amennyire kommunikál így mi segítünk neked abban, hogy a márka koncepcióban megfogalmazott célcsoportoknak megfelelő releváns és hiteles kampányokkal folyamatosan meg tudd szólítani a fogyasztóidat legyen szó bármilyen platformról!

Integrált kreatív kampányok!

Egy márka legerősebb eszközrendszere amikor több reklámhordozót bevetve szólítja meg a célközönségét. Legyen szó offline vagy online csatornákról mi segítünk kialakítani az üzenetet és lefejlesztetni a hozzájuk tartozó kreatív anyagokat valamint megvalósítani a teljes produkciót média vásárlással együtt. 

A márkaépítés művészete

Egy jól kialakított márka koncepció segít megteremteni a fogyasztó és a termék vagy szolgáltatás által nyújtott segítség kapcsolatát. Bizalmat ébreszt és elköteleződést teremt. Értéket képvisel a fogyasztó életében.