Kihívás: A Tatabányai Szakképzési Centrum szeretné, hogy növekedjen a hallgatók száma. Ehhez arra van szükség, hogy a frissen végzett diákok úgy gondolják, hogy a technikum és a szakképzés választása egy jó irány.
Insight: A régről hozott gondolatok még mindig azt mondatják, hogy szakmát azok választanak akik rosszul tanulnak. Pedig ma sok esetben sokkal jobban jár az aki a technikumot választja!
Megoldásunk: Egy komplex integrált kampány aminek segítségével elmagyaráztuk a diákoknak és szüleiknek, hogy miért jobb döntés a TSZC!
Eszközök: A kampány során kihasználtuk a közösségi média felületeket. Google Ads performance max hirdetésekkel, YouTube fekvő formátumú videós hirdetéssel, Facebook és Instagram videós, képes hirdetésekkel valamint Tiktok rövid formátumú hirdetésekkel.
Faceook és instagram grafikus tartalmak
A kampány során törekedtünk arra, hogy a játékos tartalmak mellett mégis legyenek fontos információkat és a döntéseket pozitív irányba befolyásolni képes információkat tartalmazó posztok is szülessenek! Ezt kísérték a prémium grafikák amitől átlátható, érthető és egységessé vált a teljes kommunikáció.
Rövid formátumú trendi videók
Mivel a kampány során a fiatalok és az anyukák egyszerre volt célcsoportunk ezért úgy döntöttünk, hogy a fiatalok világát mutatjuk meg mégis arról beszélünk amiről otthon várhatóan a szülőkkel is beszélgetnek a gyerekek. A videók megvalósításánál alkalmaztuk a tipikus Tiktok trendeket de törekedtünk, hogy mégis érthető és szerethető maradjon.