A Tatabányai Szakképzési Centrum azzal bízott meg minket, hogy növeljük a szakképzést választók arányát a fiatal pályaválasztók körében. Mivel régebben a szakképzés ponthatárhoz volt kötve, így a szakképzést választók rossz tanuló megítélést kaptak. Ezért célul tűztük ki, hogy ezt megváltoztassuk és büszkévé tesszük a szakmát választókat!
Komplex marketing támogatás
Mivel a fiatalok főként a közösségi médiában töltik tartalomfogyasztási idejüket, ezért 80%-ban online hirdetésekkel dolgoztunk. Az online hirdetések között jelentős szerepet kapott a TikTok és az Instagram, amit kimondottan a fiataloknak szóló, a fiatalokról szóló tartalmakkal töltöttük meg, hogy a márkának valóban létezzen egy közösségi felülete. Ezek mellett a Facebook-on a szülőket szólítottuk meg perszonalizált tartalmakkal. Míg a YouTube-on videós tartalmakkal korhatári célzás nélkül kommunikáltunk.
Az életrevalók!
Miután megismertünk számos szakmában dolgozó személyt láttuk, hogy valójában nagyon büszkék arra az eredményre, amit elértek és ki tudtak teljesedni a szakmában. Szeretik a szakmai kihívásokat és örülnek, hogy ilyen hasznos részei a társadalomnak. Egyáltalán nem zavarja őket, hogy két kézzel járulnak hozzá a sikerekhez. Ezért mi elkezdtük őket életrevalóknak látni. Ezt pedig egy komplett, történeteket bemutató videó sorozatban keltettük életre.
Együttműködés a szakképzési partnerekkel!
Az egyik leghatékonyabb módja, hogy megmutassuk mennyire biztos karrier és kiszámítható jövő várja a diákokat az, hogy bevontuk azokat a globális vállalatokat, akikkel partneri kapcsolatot ápol a Tatabányai Szakképzési Centrum. Így leghitelesebben a gyár ügyvezetői mondhatták el, mekkora igény van most a szakképzett diákokra.
Online nyílt nap!
Mivel nem mindenki tud eljönni a nyílt napokra, ezért YouTube-vlog stílusban az összes szakképző iskolában videós betekintést készítettünk, aminek segítségével minden szülő és gyermeke közösen nézhette végig, hogy melyik iskolában milyen képzések és hangulat várja majd.