A Hegedűs Kft. országos épületgépészeti üzletlánc azzal bízott meg minket, hogy alakítsuk ki a végfelhasználókat megszólító online piacterét és az ehhez kapcsolódó márkakoncepciót.
Ezért mi a teljes piacelemzéstől elkezdve a márka szerethető világának megteremtésén át, egészen a célzott hirdetési tervekig mindent elkészítettünk.
Webshop re-branding munkát végeztünk el. Volt már egy működő motorral és vállalati irányítási rendszerrel összekötött weboldal, mi pedig elkészítettük az új márkaarculathoz tartozó megjelenést és végigmenedzseltük az implementációt.
Kiemelt fókusz a hirdetési rendszerekkel való összekötésen. A weboldal kezdőoldalába helyezett slideshow teret ad a havi promóciós kampányok megjelenítésére. Ezekhez tartozóan külön érkező oldalak kerülnek kialakításra.
Az általános termékkategória oldalak kulcsszavazva, megfelelő SEO tartalmakkal ellátva és videós beágyazási lehetőséggel lettek megtervezve. Így ki tudja szolgálni mindegyik hirdetési rendszer szükségletét és az összekötések miatt magas értékelést kapunk.
Mivel a verseny óriási, ezért mi is komolyan vettük a feladatot és közösen úgy döntöttünk nem választunk, hanem dominálunk. Hiszen az épületgépészet szakma élvonalában járunk, így egyértelmű, hogy ezt a versenyt is meg fogjuk nyerni.
Eszközök: A szokásos Google Ads hirdetések mellett tematikus Facebook, Instagram, YouTube és TikTok tartalomgyártás és platformmenedzsmentet nyújtunk teljeskörű hirdetéskezeléssel.
Eredmény: Egy év alatt elértük az éves 200 milliós forgalmat. További növekedéshez már skálázható hirdetési stratégiát választottunk, hiszen a 10-15-szörös megtérüléssel futnak a hirdetések. Így tematikus kampányokkal és a hirdetési keret növelésével skálázhatóan növelhető az árbevétel.
Facebook és Instagram: A közösségi médiába szokásos posztok mellett létrehoztunk a Kazán Man figurát, amivel könnyen tudunk kommunikálni szórakoztatóbb módon, akár szárazabb témákat is. Ezek mellett pedig egységessé, felismerhetővé és szerethetővé teszi a Kazán ABC márkáját.
TikTok: Kihasználva a rövid videók trendjét, szinte elsőként jelentünk meg a platformon edukációs, szórakoztató és trendi tartalmakkal. A tartalmak tematikusan hirdetési célokat is szolgálnak, így az éppen a témára érdeklődőket tudjuk átterelni a webshopra vagy akár a közvetlen termékoldalra is.
15-szörös megtérülés komplex kreatív kampánnyal? Egyértelműen lehetséges! A Google Ads Performance Max hirdetési lehetőséget kínál kihasználni az AI optimalizált hirdetés erejét minden típusú kreatívval. Fotós, videós, grafikus, szöveges! Így lehet maximalizálni a hirdetési eredményeket.
Mi pedig ezt a lehetőséget maximalizáljuk azáltal, hogy prémium kreatív anyagokat gyártunk minden felületre, ráadásul kreatív koncepcióban!
Klasszikus nyereményjáték koncepcióval serkentjük a növekedést. Ehhez szintén teljeskörű megoldást biztosítottunk.
Weboldaltervezés és építés, Kampány koncepció megalkotása, teljeskörű produkciós menedzsment, grafikai és videós hirdetési anyagok elkészítése és a PPC hirdetések kezelése.
Nem csoda, hogy kényelmes megoldás partnerünk számára és nagyon örül, hogy 15-szörös megtérülést produkált a hirdetés.