Sparrow Hungary

Grundfos

Jó helyen vagyok!

Jó helyen vagyok!

A Grundfos Magyarország azzal a feladattal bízott meg minket, hogy csökkentsük a fluktuációt és növeljük a jelentkezők számát. Miközben azon gondolkoztunk, hogy az egyre élesedő munkaerőért folytatott versenyben, mindenki az értékeket próbálja meg kidomborítani vagy óriásit ígérni, addig a Grundfos-nál egyre gyakoribb a visszatérő kolléga. Miért? Mert a megszerzett valódi tapasztalatok után felismerik az emberek, hogy a Grundfos alapértékei valóban megadják azt az érzést, hogy itt vannak jó helyen. A kampányunknak ez adta az alap ötletet. 

Integrált kampány

A kampányfejlesztés során kiemelten fontosnak tartottuk, hogy több csatornát is használjunk, hiszen különböző korosztályú és érdeklődésű perszónát is megjelöltünk a stratégiában. Szempont volt a láthatóság jelentős növelése az adott városokban. Budapest. Tatabánya. Székesfehérvár. Éppen ezért a városi óriásplakátok, a citylight-okat, buszokat, pláza dekorációkat vásároltunk, hogy mindenki, aki a városban él gondolja úgy, hogy a Gurndfos-nál az emberek azt gondolják, hogy jó helyen vannak!

Konkrét online toborzás: Az online eszközök segítségével több milliós megjelenést és 2×3 hónapnyi folyamatos jelenlétet biztosítottunk a Grundfos számára 2024-ben!

A kampányidőszak alatt több, mint 2.000 ember jelentkezett a Grundfos állásportálján keresztül. 

Videós hirdetések

A videós hirdetéseknél a kampányban szereplő karakterek saját élményeit és történeteit bontottuk ki részletesebben, természetesen a Grundfos vállalati alapértékeinek megfelelően.  Összesen 18 db történet videót készítettünk el, ezzel biztosítva a kék- és fehérgalléros munkakörök teljes lefedettségét. 

Megvalósítás: A Grundfos HR csapatával egyetértettünk abban, hogy nem erőltetjük bele az előre megírt értékeket a videókban. Ezért felkészültünk kérdéssekkel és riportok formájában interjút készítettünk a Grundfos-os kollégákkal. Így csakis az igazat, a színtiszta igazat volt lehetőségünk felhasználni. Teljesen őszinte saját véleményeket. 

Ezt követően pedig ezeket a gondolatokat adaptáltuk a különböző reklámhordozókra. Így a valódiság és hitelesség egy megtámadhatatlan őszinteséget hozott létre, amire a kollégák igazán büszkék voltak. 

Google Ads hirdetések : A kampány központi elemei a Google Ads rendszeréből indított PPC hirdetések voltak. Ezen hirdetések előnyei, hogy nagy megjelenés szám mellett folyamatos online jelenlétet biztosítani, miközben csak akkor fizetünk, ha valóban kattintást érünk el, tehát valódi érdeklődőt gyűjtünk össze.