Túlmenően azon, hogy az ötleteid minősége attól függ milyen célokon dolgozol. Fontos tudni, hogy rászoktatni valakit valamire picit olyan mintha drogot árulnál. Jó jó, tudom nagyon sok termék van a piacon ami a cukor tartalma miatt pont olyan, így az összehasonlítás igazán megállja a helyét. Szóval ha te csak eladni akarsz és egész nap azon gondolkozol, hogyan tukmálj rá valakire valamit akkor bizony sunyi felugró villogó bannereid lesznek esetleg be nem jelentett nyereményjátékokat valósítasz majd meg. Viszont ha komolyan gondolod és hosszú távban gondolkozol érdemes arra helyezni a fókuszt, hogyan lesznek rajongóid. Ez pedig egy többlépcsős folyamat amit be kell járni a vásárlóiddal miközben nem csalódhatnak benned.
Ahhoz, hogy esélyed legyen meg kell, hogy ismerjenek. Tudniuk kell a létezésedről. Ezek alapvetőn hirdetések ahol az derül ki, hogy ki vagy mit csinálsz és miért jó ha téged választanak. Ezekre ideális megoldást nyújtanak a szezonális hirdetések a nagyobb ismertséget hozó hirdetési formák. TV, YouTube, és online hirdetések is, de akár a táblák is. A lényeg, hogy lássanak. Ezen a szinten azt kell leküzdened, hogy ne essél bele az ismeretlen dolgok körébe amitől félnek az emberek. Jól tudod, hogy a félelem erős főleg az ismeretlentől. Ismerőssé kell váljál. Egy kedvelhető márkává akivel szívesen találkoznának újra és újra.
Bizony bizony legyen szó kábítószerről, a nagy Ő-vel való találkozásról vagy egy termék első eladásáról valahogy el kell érned, hogy a kezébe vegye és kipróbálja. Ezt a világmárkákkal úgy oldjuk meg, hogy kipróbáló eseményeinket hozunk létre. Termékeket osztogatunk és konkrétan fogjuk a fogyasztót kezét és együtt átéljük az első pillanatokat.
Az első néhány sikeres próba alkalmával nincs más hátra mint dolgozni azon, hogy legyenek olyan alkalma amikor téged lehet választatni. Ezek klasszikusan az időszakos promóciók. Amolyan jó ürügy arra, hogy téged válasszon.
Amikor valaki már rendszeres fogyasztóvá válik lényegégben azt jelenti, hogy amikor csak teheti minket választ. Ehhez már valamilyen elköteleződésre van szükség. A márkaépítés itt kezdődik. Itt klasszikusan a márka élmény rendezvények, szponzorációk és különböző együttműködés jelentik ezt a szintet.
Mindenki arról álmodik, hogy idáig eljut. Valós érzelmileg elkötelezett fogyasztók akik amikor csak tehetik a te márkádat választják. Ahhoz, hogy ezt elérd bizony mély érzelmi elköteleződésre van szükség. Ennek eszközrendszere a klasszikus márkaépítés. Imázs-filmek, szép inspiráló történetek, szórakoztató anyagok és kiforrott nagykövet csapat aki közé szívesen tartozna a fogyasztó és ezt vásárlásával ki is fejezi.