A Hartmann a világ legnagyobb tojásdobozokat gyártó vállalata. Azzal az izgalmas kihívással bízott meg minket, hogy az elmúlt 40 évben a vállalatról kialakult képet írjuk újra az emberekben. Szükségük van egyaránt arra, hogy a már meglévő kollégák érezzék magukénak az új identitást és ezzel csökkenjen a fluktuáció valamint vonzunk be új embereket, hogy feltöltsük az üres pozíciókat. Ehhez egyaránt tisztelnünk kellett a múltat de mégis a jövőbe tekinteni. Így született meg az együtt tervezzük a jövőt, már több mint 40 éve koncepciónk.
A Hartmann több országában átvételre került a Magyarországon általunk fejlesztett és megvalósított koncepció. Nemzetközi sales konferenciák bemutató anyagaként és globális munkáltatói márka koncepcióként is használatba került az együtt tervezzük a jövőt koncepciónk.
A Hartmann számára fejlesztett munkáltatói márka értékeket legjobban a hiteles történetek teszik láthatóvá és érthetővé. Az értékeket az általunk vezetett workshopon fogalmaztuk meg a vezetőséggel majd ezeket fordítottuk vizuális kampányanyagokra.
Azonosítottuk a vállalat véleményvezéreit, azokat a személyeket akik nagy hatással vannak a közösségre és formálják a gondolkozást. Ezt követően pedig példaképpé tettük őket és gondolataikkal, személyes történeteikkel töltöttük fel a közösségi média oldalakat, hogy inspirációt tudjanak meríteni belőle a kollégák és lássák a Hartmann számára releváns kollégák, hogyan gondolkozunk a vállalatná!