A Fit Your Flat egy lelkes páros aki azt álmodta meg, hogy könnyebbé teszi az emberek számára a kivitelezéssel és felújítással járó bonyodalmakat a ház építés és felújítások piacán. Segít értékesítés előtt előkészíteni az ingatlan, hogy magasabb áron lehessen értékesíteni. Teljeskörű stresszátvállalás professzionális projektmenedzsmenttel és profi szakembergárdával!
A piacra lépés előtt terveztünk egy teljeskörű márka stratégiát és egy hozzá tartozó kommunikációs koncepciót a Fit Your Flat számára. Közösen egy workshop keretén belül átgondoltuk, hogy melyik üzleti szegmensben milyen üzenetekkel milyen célcsoportokból tudunk a leghamarabb növekedést elérni és ehhez terveztük a teljes kommunikációt.
A Fit Your Flat számára készített központi márka weboldalt úgy terveztük meg, hogy a különböző szolgáltatásoknak saját érkező oldalai lettek melyeket a márka koncepcióban kialakított színvilággal meg is különböztettünk, így a hozzájuk tartozó hirdetések is ezt a színt kaphatták és így segítették a márka felismerését és az egyes szolgáltatások egymástól való elkülönülését.
Milyen eredményei lehetnek egy ilyen tematikus munkának?
„Ezt nem hiszem el! Konkrétan úgy hívnak fel az emberek, hogy azt a mondatot mondják amit mi megfogalmaztunk a közös workshopon. Teljesen értik mit akartunk adni nekik és meg is találtak minket! „
Ezt Nagy Bence a Fit Your Flat egyik társalapítója adta visszajelzésnek számunkra. A célunk pontosan ez volt. Jól strukturált, érthetően elválasztott szolgáltatások, vizuális megkülönböztetéssel!
A Fit Your Flat számára kidolgoztunk több kommunikációs pillért és megterveztük a tökéletes hirdetéseket a célcsoport eléréséhez! Ennek köszönhetően szinte hetek alatt feltöltöttük a naptárukat és kezdődhetett is az igazi kivitelezéssel járó munkaszakaszuk. A kommunikációt pedig teljesen ránk bízták hiszen a jelentkezők folyamatosan jöttek.
A Fit Your Flat számára költséghatékony módon stock felvételekből álló képi anyaggal készítettünk videós hirdetéseket. Ezt minden közösségi média felületen tudtuk használni de a YouTube videók előtti megjelenő hirdetések hozták a legjobb eredményeket. A videós célzás remek megoldás hiszen lokálisan területi szűkítéssel dolgoztunk és érdeklődési körnek pedig a lakásvásárlásra és felújításra időszakosan keresőkre céloztunk így tisztán azokat az embereket értük el akikre nekünk szükség volt.
A videós scripteket, narrációt vágási munkákat 100%-ig mi csináltuk így nekik semmivel nem kellett közben foglalkozni csak a beérkező jelentkezők kezelésével.