Gondoltad volna, hogy mit ki lehet hozni a szőnyegekből és a Facebook közösségből? Az Aladdin csapata azzal keresett meg minket hogy alakítsuk ki a közösségi média kommunikációt és tegyük izgalmassá mert úgy gondolják, hogy nem az övéké a legizgalmasabb téma a világon. Mi természetesen ehhez is a legnagyobb lelkesedéssel álltunk hozzá és mostmár évek óta töltjük fel szórakoztató, tanító és szerethető tartalommal az oldat.
Minden szolgáltatásnak jár egy dinamikus, vagányul forgatott és vágott imázsfilm, úgyhogy ezzel kezdtük a munkát, így a felhasználók pontosan végig tudják nézni, hogy mi fog történni a szőnyegükkel!
Ahhoz, hogy végig izgalmas. és újszerű tartalommal tudjuk megszólítani a meglévő és leendő új vendégkört folyamatosan fejlesztünk izgalmas és időszakonként megújuló kampányokat. Mellette pedig mehetnek az általános információk és szokásos nyereményjátékok!
A mesterséges intelligencia megérkezésével észrevettük a lehetőséget, hogy úgy meséljünk el kínos pillanatokat, hogy közben senkinek a magánéletét ne mutassuk meg 🙂 Ez egy szőnyegtisztító cég életében egész jól jött 🙂 A képeket 100%-ig AI generálta nekünk a mi ötleteinkre építve. Ezt követően pedig kreáltattunk AI segítségével történeteket amiket azért a valódi sztorikhoz igazítottunk és így meséltük el, hogy valójában mik történnek a szőnyeggel. De miért fontos ez? Azért mert így csökkenteni tudtuk a frusztrációt azokban akik esetleg szégyenkeznek a szőnyeg különböző foltjai miatt.