Háttér: A Falatozz.hu márka ismertsége nem kielégítő. Több mint 300 étteremmel áll közvetlen kapcsolatban, viszont egyes városokban a nagy étteremszámhoz képest elenyésző a márka ismertsége és ezáltal a forgalma.
Kihívás: Érjük el, hogy a fogyasztók megismerjék a Falatozz ételrendelő oldalt, miközben közvetlen forgalmat növelünk a partneréternek számára.
Megoldás: Integrált hosszútávú koncepció, amelyben főhősként Andris az országot járja és kipróbálja a legrendeltebb, tehát legfinomabb rendelhető ételeket. Ezt megmutatja videóban, és ezáltal minden digitális platformon!
#FalatKalandor
Az ország legízletesebb kalandjai!
Márkaelérés országosan!
Az éttermek kipróbálása mellett országszerte készítettünk városfilmeket, amelyek felhívták a városlakók figyelmét, hogy a városukban már elérhető a Falatozz.hu! A városfilmek a valaha legjobban pörgött tartalmak lettek a Falatozz életében. Imádták az emberek.
Önálló rajongótábor!
A több mint egy évig futó kampány során több száz videót töltöttünk fel és hirdettünk minden platformon. Több ezer követőt gyűjtöttünk, aminek köszönhetően a Falatozz forgalma ugrásszerűen megnőtt.