Falat Kalandor

Fogyasztói márkaépítés!

Háttér: A Falatozz.hu márka ismertsége nem kielégítő. Több mint 300 étteremmel áll közvetlen kapcsolatban, viszont egyes városokban a nagy étteremszámhoz képest elenyésző a márka ismertsége és ezáltal a forgalma. 

Kihívás: Érjük el, hogy a fogyasztók megismerjék a Falatozz ételrendelő oldalt, miközben közvetlen forgalmat növelünk a partneréternek számára.

Megoldás: Integrált hosszútávú koncepció, amelyben főhősként Andris az országot járja és kipróbálja a legrendeltebb, tehát legfinomabb rendelhető ételeket. Ezt megmutatja videóban, és ezáltal minden digitális platformon! 

#FalatKalandor

Az ország legízletesebb kalandjai!

Márkaelérés országosan!

Az éttermek kipróbálása mellett országszerte készítettünk városfilmeket, amelyek felhívták a városlakók figyelmét, hogy a városukban már elérhető a Falatozz.hu! A városfilmek a valaha legjobban pörgött tartalmak lettek a Falatozz életében. Imádták az emberek. 

Önálló rajongótábor!

A több mint egy évig futó kampány során több száz videót töltöttünk fel és hirdettünk minden platformon. Több ezer követőt gyűjtöttünk, aminek köszönhetően a Falatozz forgalma ugrásszerűen megnőtt.