Sparrow Hungary

Történetünk

#FightForYourPassion

Mint minden  történetnek a Sparrow történetének is kezdetét egyetlen vágy indította útjára. Szerettünk volna olyan kreatív kampányokat és márka aktivitásokat létrehozni amit a nemzetközi élvonal készít. Akkor úgy éreztük, hogy erre nincs lehetőségünk máshol.  

Kezdet évek

Hello Sparrow

Talán az első pár év volt a legnehezebb. Felmondani a világ legismertebb marketing vezérelt vállalatnál a Coca-Cola pozíciójából. Már akkor is úgy éreztem, hogy nem férek el egyetlen pozícióban. Alkotásra születtem.  Láttam a nemzetközi világot, mindig is vonzott a terep, a filmezés, a tartalom gyártás. 

Akkoriban kezdődött a tartalom marketing térhódítása. Jelentek meg az első véleményvezérek és kezdett kibontakozni, hogy a reklám világ elkezd megváltozni. 

Ezért úgy döntöttem, hogy itt az idő végigjárni ezt az utat. 

#FIGHTFORYOURPASSION

Ki ad hitelt egy kezdőnek?

Sajnos akkor még nem láttam, hogy kezdő vállalkozóként referenciák és tapasztalat nélkül a hátam mögött a nagy márkák szóba sem állnak velem. Így bár akkor is örömömet leltem minden projektben mégis úgy éreztem kicsit kényszeresen de a lépcső első fokánál tudtam elkezdeni az üzletfejlesztést. 

Tatán és térségében helyi vállalkozókkal kezdtem el együtt dolgozni, ahol a legfontosabb dolgokat tanultam. 

Azt amit a Coca-Cola csinál senki másnak nem kell, lehet és szabad csinálnia! 

Egészen más pénzügyi keretből és egészen más célokon dolgozik a legtöbb magyar vállalkozás. 

Ezekben az években tanultunk meg hihetetlenül kicsi keretből gazdálkodni egyes projektekben és lépésről lépésre építkezni a marketing területén. 

Az első otthonunk!

Igazán visszaforgatható pénzünk még nem volt. Cserébe sokkal több szenvedély és stílusérzék amivel a projekteket is feltöltöttük, így nem csoda, hogy a közvetlen környezetünket is nagyon hamar saját kézzel kezdtük el különlegessé varázsolni. 

#EngedjUtatAKiválóságodnak

Egyre komplexebb projektek és egyre több munka. Növekedett a csapat is, de ezzel párhuzamosan jelent meg annak a kihívása hogyan is kell növekedni. Hogyan kell céget irányítani és, hogyan kell komplex projektekben alvállalkozókkal dolgozni. 

Ezekben az években tanultunk meg igazán gazdálkodni a pénzzel. Befektetésként már lassan lakások árát fordítottuk a cég fejlesztésére. Számunkra ez akkor még mindennél hihetetlenebb volt.  Ma már látjuk, hogy ez volt a sikerünk titka. 

A mai napig emlékszem arra az érése amikor az első komolyabb imázs filmünket kifizették. 4 millió forint. Másnap gyakorlatilag nulláig költöttük el és megvettünk minden akkor hiányzó technikai eszközt, hogy még jobb anyagokat tudjunk gyártani. 

Éjt nappallá téve!

Hosszú éveken keresztül lényegében az összes munkát elvállaltuk amit csak eltudtunk. Valahogy végig úgy éreztük, hegy ez egyszer meg fog térülni. 

Ma már biztosan tudjuk, hogy a legjobb döntés volt. Nincs olyan üzletág amihez ne lett volna kapcsolódásunk és nincs olyan típusú projekt amin ne dolgoztunk volna. Szinte a legtöbb üzleti szektorban lett tapasztalatunk. 

A helyi étteremtől a Dubai Nike központig!

Dolgoztunk már vállalkozásokkal, termelő cégekkel, gyártó vállalatokkal, bérgyártókkal, világmárkákkal és mégis úgy érezzük mindenhol ugyan azt töltjük be. 

Kreativitást adunk a márka életbekeltéséhez!

Social Media Manager

Mindig is büszkék voltunk arra, hogy meg tudtuk őrizni partnereinket és segíteni tudtuk őket a fejlődés útján.  Ez valahol részben társadalmi felelősségvállalás kérdésköre nálunk. Másik részben pedig fontosság kérdése is. Hiszen szerintünk a helyi cégeket segíteni pont ugyan olyan nemes mint egy világmárkát. 

Óriási megtiszteltetés volt részt venni a világ legnagyobb Jordan bolt megnyitóján tartalomgyártóként. Még a mai napig él bennünk ennek az emléke. 

#FightForYourPassion

Egyre több tehetség találta meg az álmát!

Elérkezett a pillanat, hogy már a legjobb emberek jelentkeztek hozzánk. Ez egy fordulópont volt hiszen itt tanultuk meg, hogy igazán nagy dolgokat csak a legjobb emberekkel lehet létrehozni. 

Videó lejátszása

#KreátorGeneráció

Hittünk abban, hogy nemzetközi vonalon is meg tudjuk állni a helyünket. Így is lett. Számos külföldi megbízás töltötte ki akkor az életünket amely talán életünk egyik legszebb időszaka volt. 

#MiKeltjükÉletreAMárkád

Az út nem volt rövid cserébe nagyon nehéz és hihetetlen sok munkával járt. Viszont hosszú idő után újra ott tartottunk ahol elkezdtünk. A világmárkákkal való közös gondolkozás és tartalom gyártás élvonalában. 

A válság évei!

Hello Covid!

A válság éveiben sem unatkoztunk. Megtaláltuk új otthonunkat. 160 négyzetméter, 6 irodahelység. Tender szoba. Stúdió. Ötlet fejlesztő szoba. Tárgyaló. Minden ami ahhoz kell, hogy teret kapjon a kreativitás. 

Sparrow Land 🙂

Kétségtelen, hogy egy óriási lépést tettünk a víziónk felé. 

Egy részben eltöröltük azt a határt, hogy csak Budapesten lehet egy stratégiai reklámstúdió. 

Másik részben pedig létrehoztuk az új otthonunkat ahol már csak az alkotásra és az eredményekre kell fókuszálni:)

#Együttasikerútján

A válság és a Covid sok változást hozott az életünkben. Megtanultuk, hogy az együttműködésen és a támogatáson múlik igazán a siker. Legyen szó üzleti vagy közösségi sikerről. A válságban számos globális vállalat döntött úgy, hogy minket választ a munkahelyi márkájának vagy fogyasztói márkájának építésére. Ez számunkra egy óriási lépés hiszen velük közösen haladhatunk, fejlődhetünk és lehetünk azok akik mindig is szerettünk volna lenni 🙂 Egy kreatív stratégiai reklámstúdió 🙂