#kellegyjócsapat

Munkahelyi márkázás

Miért az employer

Ezer megkérdezett vezetőből arra a kérdésre, hogy mi lenne számára a legnagyobb segítség, ezer azt válaszolná, hogy jó embert hozzon a HR! Olyat, akivel együtt lehet dolgozni, aki nem lép le, akinek nem elvesztegetett idő és pénz a betanítása és illeszkedik a vállalati kultúrába!

#Együttasikerútján
Miért szeretjük annyira a munkahelyi márkázást?

Hisszük, hozzájárulhatunk ahhoz, hogy olyan munkahelyek jöjjenek létre, ahol az emberek jól érzik magukat, ahol szívesen töltik az idejüket és ahol minden adott ahhoz, hogy a munkájukra fókuszálhassanak. Ahol közös vízió és célok elérése mentén dolgoznak és mindez hozzájárul egy boldogabb és elégedettebb élet eléréséhez.

A munkahelyi márkázás egy adott cég munkahely kínálatának márkázását jelenti. Azt a célt hivatott elérni, hogy a leendő legrelevánsabb munkavállalók találják meg és válasszák a céget leendő munkahelynek.  A bevonzás mellett tovább  várható eredmény, hogy gyorsabb integrálódást és hosszabb itt töltött időt nyerünk az egyes munkavállalóktól. 

Az EVP nem más mint az az ígéret “üzenet” melyet közvetítünk a leendő és meglévő munkavállalók felé. Ebbe az üzenetbe életre kelnek a vállalati értékek és azok a fontos szempontok melyek a leendő munkavállalók számára a döntés meghozatalát segítik. Ezt a közösen lefejlesztett üzenetet keltjük mi életre a digitális és offline felületeken. Megjelennek filmekben, posztokban akár irodai dekorációkon. 

Bevonzás! Ha nem kerülünk a leendő munkavállaló figyelmébe nincs esélye hozzánk jelentkezni. Ebben a szakaszban a legfontosabb, hogy létrejöjjön az azonosulás és a találkozás. Ezért a lehető legkreatívabb, szerethetőbb és izgalmasabb módon prémium minőségben hozzuk létre a toborzó kampányanyagokat melyeket akár integrált hirdetési rendszerben juttatunk el a leendő munkavállalókhoz! 

Első találkozástól a márkahűségig. Szoktuk mondani, de mégis az egyik legfontosabb szakasz az elkötelezés. Hiába a sok elérés és érdeklődő ha nem lesz belőlük jelentkező majd munkavállaló. Ebben a szakaszban minden apró kis impulzusnak óriási szerepe van, ezért a legnagyobb gondossággal vizsgáljuk meg majd fejlesztjük élménnyé az összes olyan pontot ahol munkavállalóval érintkezünk. A jelentkezési felület, a munkahelyi látogatás, nyílnapok, iroda környezet, konkrét ajánlatok.  Természetesen itt az EVP-k is életre tudnak kelni! 

Semmi sem fájdalmasabb mint mikor egy kész, beérett jó embert veszít el a cég. Azért, hogy a karrier hosszú távú legyen figyelünk az emberek alapvető szükségleteire.  Mit jelent ez? Elismerés, visszajelzés, apró dícséretet, kitüntetések és közös gondolkozás. Hiszen mindenki olyan helyen szeretne dolgozni ahol értéket teremt, hozzájárulhat a nagy egészhez és erről más is azt gondolja, hogy remek dolog. Ennek az érzésnek a megteremtését az EVP-ken keresztül tesszük meg!

Tűhegypontos célzás, kattintás alapú hirdetések és perszónák számára releváns tartalom! Ez ma az online világ. Facebook, AdWords, YouTube, Instagram és LinkedIn! Ezek a világ leghasználtabb felületei ahol szinte bármilyen közönséget el tudunk érni.  

 

Mi a legjobb az online hirdetésekben? Az, hogy minden egyes kattintás mérhető, így kiszámolható, hogy egészen pontosan hány forintba kerül egy új ember toborzása. Tervezhető és jól optimalizálható. Kell ennél több?

Ma már nem érvényesek a régi irányelvek miszerint a minőség mindenek felett. Ma a tartalom áll mindenek felett.  A kész jobb mint a tökéletes mondja a Facebook alapítója. Mennyire igaza van! Az, hogy elkészül egy ötlet, működik és látjuk az eredményeit sokkal többet ér mintha kergetnénk egy minőségi mércét amit soha nem érhetünk el és közben lemaradunk a lehetőségről. A prémem minőséget a legjobb gyártási technikák garantálják! Nincs más dolgunk csak az ötletekkel megnyerni a versenyt 🙂 

Egy kép többet ér ezer szónál. Hiszem ha látom. Mondja a közmondás. Annyival egészíteném ki, hogy dolgozok majd ott ha biztosan láttam, hogy jó helyem lesz! Ma rengeteg formája létezik annak, hogy impulzusokat adjunk a munkavállalóknak. Videók, 3d fotók és videók, virtuális séták, live beszélgetések applikációk, fényképek. Gyakorlatilag csak a képzelet szab határt, hogyan szerelmesítsünk bele ma valakit egy pozícióba!  Hiszen a külső megfog a belső megtart! Mi ezt csináljuk! Felöltöztetjük a lehető legvonzóbb módon a munkalehetőséget, hogy biztosan felfigyeljenek rá és annyira ellenáshatatlanul vonzó legyen, hogy ne tudjanak rá csak igent mondani 🙂 

Egy jó történet magával ragad, oktat, új perspektívákat nyit, inspirál mindezt úgy, hogy közben hordozza a vállalati értékeinket. Ezért vagyunk a történetmesélés szerelmesei.  Évezredek óta ez a legjobb módja annak, hogy megszólítsunk valakit és átadjunk információkat mégis olyan kevesen értenek hozzá. Ezért választottuk ezt hivatásunknak. Hiszen mi igazán digitális történetmesélők vagyunk! 

A toborzás ma online dől el! Használja ki velünk a lehetőségeket!

Ma az nyeri a versenyt aki a leggyorsabban alkalmazkodik, adaptál és megvalósít. Soha nem volt még ilyen felgyorsult a világunk. Gyakorlatilag az a győztes aki élő bejelentkezésben tud dolgozni 🙂  A ma élő fogyasztó kíváncsibb, követelőzőbb és türelmetlenebb mint valaha bármikor.  Ezért a a tökéletes naprakész online kommunikáció nem csak a toborzás során kiemelten fontos, de ott ma már elkerülhetetlen, hiszen még ezt olvasod addig egy másik oldalon pont a konkurencia hirdetései futnak! Ideje felvenni a versenyt nem igaz?

Munkavállalói

Mit jelent ha valami jó élmény? Azt, hogy megszületik egy kellemes érzés ami irányítja a döntéseinket és viselkedésünket. Hiszen mindenki arra vágyik, hogy olyan helyen dolgozom ahol jó élmények érik, jól érzi magát! Ezért fontos, hogy minden egyes érintkezési pontot élménnyé fejlesszünk. 

Bevonzás

Minél kreatívabb, szórakoztatóbb, szerethetőbb egy toborzó hirdetés, minél több mosolyt és meglepődöttséget csal valakinek az arcára vagy éppen minél jobban lenyűgözi a leendő munkavállalót annál biztosabb a siker. Mi ebben segítünk!  Minden felületen értékrend helyes kommunikációval keltjük életre a munkahelyi márkáját! 

Elkötelezés

Az első talákozás, az első apró ajándékok amiből érzik a törődést, az első hetek és a betanulási folyamat igazi élmény lehet ha minden részletében ki van dolgozva, hogy mit fog átélni az új kolléga az első menő csapatépítőig ahol a közös élményeknek köszönhetően összefonódik az élete a csapattal. 

Megtartás

Visszajelzési rendszer, elismerések, különdíj, büszkeségfal, óriási taps a céges csapatbulin. Mindenkinek más a fontos, de egy valamiben egyetértünk. A hosszútávú elégedettséghez ezek elkerülhetetlenek!  Mi azzal segítünk, hogy értékrend helyesen tudja elmondani kollégáinak mennyire hálás a munkájukért! 

Kiléptetés

Egy negatív pletyka gyorsabban terjed minta fény. Sajnos a legtöbbször elég lenne megkérdezni és végigbeszélni minden fájdalmas dolgot. De erre már senkinek nincs ideje viszont a cég reputációját jelentősen rontja. Annak esélyét veszítjük el így, hogy jót mesélnek rólunk és ezért majd minket választanak. Mi ezeken a pontokon segítünk!

Ismerd meg néhány

Minden projekt más és más. Minden egyes munkával kapunk egy kis részt partnereink életéből. Minket ez a változatosság éltet. Szeretünk ráhangolódni és megoldani olyan kihívásokat melyekkel segíthetjük partnereinket elérni a következő céljukat. 

Borsodi - Az Alkotás öröme!

Háttér:

A forgácsoló pozíciók közel sem taroznak a világ szemében cool pozíciók közé. Ráadásul a Borsodi műhely egyedi alkatrészgyártással foglalkozik így csak a legjobb munkavállalók alkalmasak akik szeretik az egyedi kihívásokat, mindennapi problémamegoldásokat. 

Kihívás:

Hogyan szólítsuk meg úgy a forgácsolókat életkortól függetlenül, hogy egyszerre vonzzuk a legjobb embereket és szűrjük azokat akik nem szeretik a mindennapos kihívásokon való gondolkozást és problémamegoldást. 

Megoldás: 

Mélyinterjúk segítségével meghatároztuk a Borsodi cégcsoport EVP-it. Majd ezeket olyan személyes élettörténeteken keresztül közvetítettük melyek hűen tükrözik azt az attitűdöt ami ahhoz kell, hogy sikeresen projekteket tudjon valaki megvalósítani a legjobb körülmények között.  Ezért életre hívtuk az “Alkotás öröme” koncepciót. 

06709049085

Munkanapokon  10:00 – 17:00

Cím: Magyarország, 2800, Tatabánya

Email hello@sparrowhungary.hu

© 2020 Sparrow Marketing - Minden jog fenntartva!

Iratkozz fel hírlevelünkre!