Sparrow Hungary

Munkahelyi márkaépítés

#Makesomethingcool
Milyen fő életciklusai vannak a munkahelyi márkaépítésnek?

A munkahelyi márkázás három alapvető területre fókuszál. Megtalálni és bevonzani a következő szükséges tehetséget.  Elkötelezni a vállalati célok irányába és beilleszteni a csapatba a legjobb eredmények érdekében. Megtartani a már meglévő és jól működő munkaerőt, hiszen elveszítésük kieséssel és óriási költségekkel jár.  Minden vállalat működésének esszenciális alkotóeleme az emberi erőforrás.  Az nyeri a versenyt, aki a teljes munkáltatói élményciklus során a legjobb munkahely. 

szem

Bevonzás

Csapat

Elkötelezés

győzelem

Megtartás

Munkavállalói élményciklus

Az első szembe jövő hirdetéstől egészen az alumni klub részvételig terjed azon érintkezési pontok összessége, ahol a munkavállaló és a munkáltató kapcsolatba kerül egymással.  Az érintkezési pontok élményszintig való fejlesztésével érhetjük el, hogy a munkavállaló úgy érezze ő van a jó helyen és egy olyan kapcsolatba kerül / került, amiben jól érzi magát és nem akar váltani!

#deal
A jó ajánlat!

A megállapodás. Akkor jön létre, ha a munkavállaló szükséglete találkozik a munkáltató lehetőségeivel. 

A döntésre való hatás. Minél inkább tudjuk mire vágyik a munkavállaló vagy mi frusztrálja, annál könnyebb megmutatni neki azt a tulajdonságunkat ami neki számít!

Munkavállalói szükséglet. Munkavállalói szükségletek kutatása révén feltárhatjuk a meglévő vagy leendő munkavállalók igényeit.

EVP, egyedi értékígéret megfogalmazása: A munkahelyünk számtalan jó tulajdonsága közül kiválasztásra kerül az a top 3 ígéret, amely leginkább kapcsolatban áll a munkavállalók szükségletével. 

Ez adja a márkánk értékeit, építőköveit, alapját! Végül minden kreatív kampány ezt az üzenetet juttatja el relevánsan a munkavállalónak!

#perszónalizáció

Célcsoportból perszóna!

Adri vagyok! 27 éves. Tatabányai.  Félek attól, hogy az egészségem megszenvedi a munkahelyemet. Szeretnék váltani, de nem látok magam előtt új utat.  Fontos számomra, hogy biztonságos legyen a munka, kiszámítható és hosszú távon tudjak rá egy életet tervezni.  A fizetéssel kapcsolatban nem zavar ha egy kicsit kevesebb, de az életem legyen jobb minőségű. Álmodom egy munkahelyről, ahol törődnek az egészséggel és ki tudok teljesedni, kapok izgalmas feladatokat ,de hétvégén mégis nyugodtan a családommal lehetek, hiszen együtt járunk túrázni.

Ugye mennyire egyszerű lenne számára egy kreatív kampányt létrehozni?  Amikor ismerjük az őt mozgató vágyakat, félelmeket és motivációkat.  A munkáltatói márka kampányokat úgy alkotjuk meg, hogy egyszerre fejezze ki a márka / szervezet erősségeit és álljon kapcsolatban a célcsoport szükségleteivel!

Kinek a feladata a márkaépítés?

Az uralkodó világnézet azt mondja, hogy zónákra kell osztani a felelősséget.  HR / Pénzügy / Marketing / IT / Vezetés stb..

Viszont a munkahelyi márkaépítés átszövi a teljes szervezetet és mindegyik egység működésére hat! 

Ezért egy olyan üzleti funkcióról beszélünk, amely megköveteli a vezetők bevonását, elköteleződését és támogatását. 

A munkahelyi márkaépítésért felelős személy pedig minden osztállyal közösen együttműködve azon dolgozik, hogy a legjobb munkahellyé váljon! 

Vedd fel felünk a kapcsolatot!

70 904-908-9

Cím: 2890. Tata. Új út 3.

Email newbusiness@sparrow.hu