Az integrált koncepciók általában 5 különböző reklámhordozót vagy annál többet használ egyetlen kampányban. A kreativitást pedig a nem megszokott reklámformát jelentik. Az IKKK varázsa abban rejlik, hogy egyetlen alap gondolatra épül fel minden egyes megjelenés így egymást erősítve segítik elérni a céljainkat. Ezzel érhetjük el, hogy bármerre is néz a fogyasztó velünk találkozik. Ez pedig benne az egységesség miatt egy kerek egésszé áll össze.
Ahhoz, hogy egy célorientált üzenetet tudjunk építeni ami végül mérhető eredményeket hoz szükségünk van arra, hogy bepillantást kapjunk a fogyasztó világnézetébe. Ezt hívjuk fogyasztói Insight-nak! Az ő viselkedését irányító alap gondolat. Helyzet vagy szitu. Amennyiben tudjuk, hogy min frusztrálódik vagy miről álmodik a fogyasztó máris építhető rá egy olyan megjelenés ami cáfolja vagy erősíti a fogyasztóban meglévő insight-ot!
Fontos megérteni, hogy az integrált kreatív koncepciók attól működnek, hogy nem akarnak megoldani egyszerre több dolgot a fogyasztóban. Egyetlen alap gondolatot kíván erősíteni vagy megváltoztatni és ehhez minden erőforrást és lehetőséget igénybe vesz. Pontosan ettől működik annyira hatékonyan. Ahhoz, hogy egy hatásos tudjon lenni az “insight” a kulcs. Ha tudjuk, hogy mi van a fogyasztóval, tudjuk mivel lehet rá hatni.
A fogyasztó világa. A fogyasztóról szerzett ismereteink.
Amennyiben tudjuk, hogy mi frusztrálja a fogyasztót máris tudjuk mivel oldjuk fel a feszültséget benne.
Az a meghatározott üzenet amelyet ha lát a fogyasztó várhatóan megváltozik a véleménye a témában!
Az ötlet nem film vagy fénykép. Az ötlet egy alap gondolat aminek a megértésétől a fogyasztó világnézetében változás történhet.
Létrehozzuk a legmenőbb megjelenést amely kapcsolatot teremt a terméked és a fogyasztóid között.
Itt ölt látható formát az elképzelés és kerül kidolgozásra azokra a reklám hordozó eszközökre amivel a célcsoport érintkezik.
A hirdetések megjelenítése és céblbajuttatása.
A hirdetések kiválasztása mindig attól függ, hogy melyik célcsoport melyik felületet használja. Viszont mindegyik felületen egységes és azonos üzenet jelenik meg.
A Borsodi Műhely számára csak a legideálisabb gépkezelők az alkalmasak hiszen precíziós egyedi gyártást nyújtanak világszínvonalon. Ez azt jelenti, hogya koncepciónak el kell tudnia magyarázni a nézőnek, hogy náluk gondolkozni kell majd és nem sorozatgyártás lesz.
Ezért mi arra az insight-ra építettünk, hogy a nehezebb kihívásokkal teli feladatok szakmai büszkeséggel töltik el az embert. Így végül olyan embereket kerestünk akik szeretnék ezt érezni.
A Falatozz országos ételrendelő portál esetében egy olyan kreatív koncepciót hívtunk életre ami saját kategóriájában abszolút világszínvonalú és példátlan azóta is. A világ első gasztro turnéja amely csak rendelhető ételeket próbál ki és mellette megmutatja a nézőknek az ország legszebb városait.
A koncepció mindamellett, hogy futott facebook, instagram, youtube hirdetésekben és több mint egy évig adott napi tartalmat a nézőknek megjelent buszreklámokon, óriástáblákon, citylight és rádió hirdetésekben is.
Minden egyes videó arra az insight-ra reagál amit akkor érez a fogyasztó amikor nem tudja, hogy néz ki az amit rendelni fog vagy egyáltalán azt se tudja, hogy mit lehet rendelni.
Szeretnéd életre kelteni a márkádat? A legjobb helyen jársz!
Kiemelt ügyfél kapcsolattartónk Dr Uszkai Adrienn készséggel áll rendelkezésedre!
Email newbusiness@sparrow.hu