A munkahelyi márkázás ma az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy a munkaerőért folytatott versenyben nyerjünk. A márkánk folyamatos építésével el tudjuk nyerni a leendő munkavállalók figyelmét és bizalmát. Láthatóvá és érthetővé nem utolsó sorban vonzóvá teszi a munkahelyünket. Segítségével az első három hónap elkötelezési kihívásait is sokkal könnyebben és hatékonyabban oldhatjuk meg. A hosszú távú megtartás pedig egyértelműen azon múlik, hogy jólérzik-e nálunk magukat a kollégák, kapnak-e visszajelzést, meg tudják valósítani a céljaikat és eredményesnek érzik magukat. Pontosan ezeken a pontokon kapcsolódik a munkahelyi márkázás a munkavállalók teljes életciklusában minden egyes érintkezési ponton.
#LegyünkAlegvonzóbbak
A bevonzás szakaszában azon dolgozunk a legmodernebb marketing eszközök teljes palettájával, hogy a márkád a leginkább vonzó, érthető, hiteles és mindenki számára könnyen elérhető legyen.
Ebben főként az online marketing eszköztára ad lehetőséget.
Az elkötelezés szakasza az első három hónap próbatétele. Ilyenkor derül ki a munkavállaló számára, hogy a reklámokban ígértek valóban úgy vannak. Ilyenkor szerez tapasztalatot arról, hogy milyen élmény a munkahelyen dolgozni. Ilyenkor fontos, hogy pozitív impulzusokat kapjon és olyan élményeket szerezzen amivel könnyen a csapat részévé válik.
Ebben az időszakban főleg arra fókuszálunk, hogy az új belépő kolléga mihamarabb tudja megismerni és valóban megtapasztalni a vállalati kultúrát. Legyen lehetősége a csapattal közös élményeket átélni.
Ahhoz, hogy valaki jól érezze magát a munkahelyén célokra, visszajelzésekre és elismerésre van szükség. Természetesen a kutatások során számos fontos pillér megmutatkozik amire aktivitásokat lehet építeni. Ebben a szakaszban azon dolgozunk, hogy a lehető legjobb és legélhetőbb munkahelyet tudjuk létrehozni ahol tényleg jól érzik magukat az emberek. Megbecsülve.
Ami számodra egy feladat az számukra szenvedély. Imádjuk. A teljes munkavállalói élményciklus folyamatában segítséget nyújtunk.
Kvalitatív és kvantitatív technikákkal egyaránt feltárjuk a munkavállalók szükségleteit melyekre később az EVP-k és a kommunikációs stratégiák épülnek.
Dobozos kutatási termékeink kimondottan a munkahelyi márkázásra fejlesztve
A munkahelyi márka alapjainak és érték ígéreteinek megfogalmazása a vezetőséggel közösen. A célok és mérőszámok meghatározása és az elérésükhöz szükséges út megtervezése költségvetéssel.
Segítünk kialakítani azt a folyamatot ahogy elérjük a kitűzött eredményeket.
Offline és online aktivitások teljeskörű kivitelezése. 360 fokos kreatív szolgáltatás. Minden ami a munkahelyi márka életrekeltéséhez szükség van.
Közösen életre keltjük munkahelyi márkáját!
Kérj tőlünk visszahívást, hogy néhány kérdéssel és egy bemutatkozóval máris tudjunk segíteni a munkahelyi márkád életre keltésében! A konzultáció teljesen díjmentes és rengeteg hasznos infót kapsz már az elején Andristól.
Munkanapokon 9:00-17:30
Cím: 2890. Tata. Új út 3.
Email: hello@sparrowhungary.hu