Sparrow Hungary

Munkahelyi márkázás - blog

Mi az az EVP és miért fontos a munkahelyi márkázásban?

A hosszútávon gondolkozó cégeknek kiemelten fontos foglalkozniuk a munkahelyi márkázással, hiszen ez segíti őket abban, hogy jobb eredményeket érjenek el a munkaerő kapcsán. A Munkáltatói értékígéreteket (EVP-ket) sokszor a Munkáltatói márka DNS-ének is szokták nevezni. Lényegében a márkaépítés alapját képezik.

Karrier sztorik

Dorka a hónap “Élenjárója”

Mit jelent élenjárónak lenni? Nálunk azt jelenti élenjárónak lenni, hogy folyamatosan új dolgokkal foglalkozunk, átlépjük a saját határainkat és másokat is arra inspirálunk, hogy tegyék ezt.  Büszkék vagyunk Dorkára akik ebben a hónapban számos helyzetben

Sparrow Sztorik

A Nike sztori!

Nike sztori #MakeSomethingCool Görkorival a futók mellett több ezer kilóméteren át! Visszagondolva egészen elképesztő élmény volt!  Ahhoz, hogy a legnagyobb produkciós irodákat is megszégyenítő kamera mozgással tudjuk segíteni a világ legnagyobb sportmárkáját görkorcsolyázva haladtunk a

Munkahelyi márkázás - blog

11 ezer embert rúgott ki Mark Zuckerberg

Eljött az idő! Hivatalosan is hanyatlási fázisba lépett a Facebook! Most az tudja megnyerni a kommunikációs versenyt aki át tudja venni az új platformon a fogyasztók figyelmét 🙂

Karrier sztorik

Szekeres Mária a hónap “Megoldója”

Mit jelent megoldónak lenni? Nálunk azt jelenti megoldónak lenni, hogy nincs olyan kérés amire ne találnánk meg a megoldást. Hiszen az csak egy döntés, hogy utána járunk, beszerezzük vagy megtanuljuk.  Marcsiban azt szeretjük a legjobban,