Sparrow Hungary

Teljes kampányt és hirdetéseket menedzseltem egy 11 milliárdos üzletnek

A Hegedűs Kft. még a tavalyi évben kereste meg a Sparrow-t azzal, hogy szeretnének egy hőszivattyú roadshowt, amelyhez az arculatot, kreatívokat és a teljes kampány, valamint hirdetés menedzsmentet velünk végeztetnék el 😀 

Elsőként azért picikét megijedtem a feladattól, hiszen mégis nem csak közösségi média menedzsmentről volt szó, hanem belekóstolhattam a weboldalkészítés és a grafika világába is megspékelve egy kis hirdetés menedzsmenttel 😀

Minden a teljes arculat kidolgozásával kezdődött. Ebben egy pesti Art director volt a segítségünkre. A roadshow során 5 márka mutatkozott be, 11 városban 10 hónapon keresztül 🙂 Ez havonta minimum 3 helyszínt jelentett. A csavar a dologban az volt, hogy valaki….. vagyis én kitalálta, hogy „mi lenne ha minden helyszín olyan bannert kapna, amelyen az adott márka szakija szerepel?” Mondanom sem kell, akkor még nem tudtam, hogy a bannerek átírása és egyesével való kimentése az én feladatom lesz 😛 Ez kb 300 banner jelentett és ez még csak a Google Ads, hátra volt a Facebook hirdetési anyag, valamint az egyes események borítóképei.

Na de az arculat kialakítása után jöhetett is az érkező oldal megtervezése, hiszen ha már lesznek hirdetések, akkor valahova terelni is kell az embereket 😀 Hosszas munka és fejlesztés vette kezdetét. Egészen el kellett, hogy merüljek a hőszivattyúk világában annak érdekében, hogy megállja a helyét a szakmai tartalom a weboldalon.

Egy fő érkező oldalt készítettem, amelyen minde alap információ szerepelt a roadshow-val kapcsolatban. Azonban az egyes helyszínek vagyis városok is külön érkező oldalt kaptak, valamint kialakításra került egy úgynevezett „Hőszivattyú kisokos” is, amely szakmai tartalmat adott a hőszivattyúkról 😀

Egy kampány persze nem teljes egy imázsfilm nélkül, így azt sem hagytuk ki. Egy fő videót forgattunk a kampányhoz, azonban minden videó végére más-más narráció és záró after blokk került. Ezt annak megfelelően módosítottam, hogy éppen melyik város melyik időpontjáról volt szó 😀 (Azért ugye ti is látjátok mennyire komplexen vettem részt a projektben, grafika, weboldal létrehozás, közösségi média és hirdetés kezelés, na meg persze after effects 😄)

De a sok-sok munka meghozta a gyümölcsét, ugyanis a roadshow hatalmas népszerűségnek örvendett mind a lakosság és mind a szerelők körében 😀 Egy teljes ország ismerhette meg a hőszivattyúk világát és partnerünknek, a Hegedűs Kft-nek is forgalomnövekedést hoztunk a kampánnyal 😀

Na de, hogy viszonylag juniorként milyen is volt nem csak megfigyelője, hanem aktív szereplője lenni egy ilyen átfogó és sok aprólékos munkát igénylő kampánynak, mint a Hőszivattyú roadshow? Egyszerűen fantasztikus és felemelő. Sok-sok ismerettel gazdagodtam a kampány során és fejlődhettem mindentéren 😁