Minden egy tárgyalással és egy új partner érkezésével kezdődött. Majd egy ország ismert meg engem 😀 A Kazán ABC érkezése nagyban megváltoztatta az életem. Amikor házon belül felmerült a kérdés, hogy a legújabb partnerünknek mi lenne, ha én lennék a TikTok karaktere, akkor ezt még nem is gondoltam, hogy mi vár rám. De úgy voltam vele, hogy a csapat és a partner is úgy gondolja, én vagyok a megfelelő személy erre a feladatra, akkor legyen 😁
Bevallom ez egy nagyon új és érdekes úton indított el. Korábban nem nagyon szerepeltem videókban, főleg nem egy márka oldalán. De elfogadtam a felkérést és ezzel meg is kezdődött egy új fejezet az életemben. A Kazán ABC-ről azt kell tudni, hogy egy országos épületgépészeti webshop. Szóval nem egy túl csajos téma. 😛 De én bizony az a típus vagyok, aki szereti a kihívásokat és az új ismeretek elsajátítását. Így bele is vetettem magam a kutatásba és az épületgépészet kicsit sem könnyű világába.
Elsőre bizony nagy sok kihívást jelentett egy olyan témáról magabiztosan beszélni, amit nem teljesen értek. Azonban videóról videóra egyre magabiztosabb lettem a kamera előtt és nem mellesleg váltam egyre jobban szakértőjévé a témának. A hónapok alatt eljutottam odáig, hogy egyik forgatás közben maga a szakértő jött oda hozzám, hogy „Micsodaaaa, ez a villanybojler tényleg még ezt is tudjaaaa?” 😀
Az, hogy a téma szakértői ismerték el a munkám nem csak, hogy jól esett, hanem azt is mutatta, hogy a sok-sok befektetett idő és energia valóban megérte 🥰 Hiszen olyan prémium anyagokat hoztunk létre a csapattal, ami megállta a helyét nem csak a lakosság körében, hanem a szakáértőkében is. Na de a hab a tortán mégis csak az, hogy elsőként léptünk a TikTokra épületgépészet témában, ezzel versenyre buzdítottuk a piacot és lépésre kényszerítettük a konkurenciát. Minőség, szakmaiság és edukáció 😌
És hogy ez mennyire volt könnyű? Egyáltalán nem 😛 Volt, amikor azt éreztem én kevés vagyok ehhez a projekthez. Amikor azt gondoltam, hogy jobb ha feladom. Sok-sok álmatlan éjszakám volt, de összességében mind megérte. Hálás vagyok, hogy olyan csapat állt mellettem, akik nem hagyták, hogy kihátráljak és megfutamodjak. Akik hittek bennem és a képességeimben! 💚 Hiszen a munkám gyümölcse beérett és most fog majd csak igazán egészen beérni! Ugyanis újabb mérföldkőhöz érkeztünk a projekttel, ami egy integrált kampány.
A koncepció megalkotásakor itt is az került a középpontba, hogy a márka segítőkészsége és szakmaisága megmutatkozhasson. Immáron már nem csak a TikTok, Facebook és Instagram felületeken, hanem a YouTube oldalon is közelebb hozzuk a lakosság számára az épületgépészetet. Ez még titok, de hamarosan publikálásra kerülnek a dolgok. De erről is beszámolok, hiszen nagyon izgalmas és újabb szintekre lépett mind a márka, mind pedig ezáltal én is 😀