A Hegesűs Kft szeretette volna országosan növelni a Hőszivattyú értékesítést és az erre vonatkozó jelenlétét. Ezért egy országos roadshow keretén belül az üzletlánc minden pontján több alkalommal megrendezésre került az Országos Hőszivattyú Roadshow amihez mi készítettünk minden hirdetési anyagot.
A kampány központi weboldala egy hőszivattyú kisokos volt ahol a technológiáról mindent megtudhatott az ide érkeztetett érdeklődő. Mellette pedig minden információt megtalált a roadshow-val kapcsolatban. Az egyes forgalmazott márkákat is bemutattuk, hogy a választási folyamat már itt el tudjon kezdődni.
Túlmenően azon, hogy prémium kampányfilmmel dolgoztunk minden város minden eseménye kapott külön narrációt és külön videót, hogy a relevancia faktor 100%-os legyen! Ez meg is hozta az eredményét hiszen szinte kivétel nélkül mindegyik esemény teltházas lett!
A teljes kampány arculatát íveltettük végig a google ads hirdetéseken is amik tűhegy pontos célzással szállították számunkra az érdeklődöket. Az események előtti héten pedig re-marketing segítségével jól szegmentált csoportokban visszacéloztuk az érdeklődöket. Ennek is köszönhetően nem lett elfelejtve az esemény és így valóban teltházzal valósulhatott meg a roadshow.
A kampány során egy városra vonatkozóan átlagosan több mint 1.500.000 alkalommal jelentek meg a hirdetések és több mint 4.000 releváns érdeklődőt gyűjtöttek össze.