AZ ALKKOTÁS ÖRÖME

Munkahelyi márkázás

Háttér: Az egyedi alkatrészek gyártása a munkaerőhiány megjelenésével még nehezebbé vált. Nem csak a folyamatos verseny nehezíti meg a körülményeket. Az egyedi fémmegmunkálás megköveteli a legjobb szakembereket, hiszen minden egyes munka magával hordozza a probléma megoldásának igényét. 

Kihívás: Alakítsunk ki egy olyan hosszútávú márka koncepciót, amely egyszerre vonzza a tehetségeket és szűri meg az alkalmatlan jelölteket. 

Megoldás: Egy integrált kommunikációs kampány, mely központi eleme az alkotás öröme kampányfilm. A kampányfilm több kis történet videóval egészült ki, melyek hűen tükrözik a Borsodi munkahelyi márka értékeit. A kampány fél éven keresztül futott, és több mint 5 reklámhordozó csatornát érintett. 

#AzAlkotásÖröme

Az alkotás felett érzett megelégedettség!

Az alkotás öröme történetekben!

Semmi nem tudja úgy bemutatni az értékeinket mint kollégáink érzelmei a munka és a márka iránt!