Háttér: Tatabánya az elmúlt 12 évben óriási fejlődésen ment át. Országszerte még a régi arculat és imázs élt az emberek fejében. Az interneten terjengő videóklip volt a legismertebb kommunikációs anyag országszerte, melyben egy helyi úgy mutatja be a várost, mint a „Tatabánya, otthona a nyomornak”. Ehhez képest a tudatos városfejlesztésnek köszönhetően mára az egyik leggyorsabban fejlődő ipari várossá nőtte ki magát, és országszerte a legtöbb munkahelyet biztosító, csodálatos természeti adottságokkal rendelkező város.
Kihívás: Készítenünk kellett egy olyan imázsépítő filmet, mely egyaránt növeli a városlakók lojalitását és képes további munkaerő bevonzására, hiszen a városfejlesztés egyik legfontosabb feladata lett, hogy az ipar számára nyújtson elérhető emberállományt.
Megoldás: Egy integrált kommunikációs kampány, mely központi eleme a „Tatabánya – Ahol otthonra találsz!” kampányfilm.