OneBag

Fogyasztói márkaépítés

Háttér: Az elmúlt időszak mindenki számára megterhelő volt. Bezártak minket. Az emberek jobban félnek egy láthatatlan ellenségtől, mint valaha. Ezáltal az utazásra is úgy gondolnak, mint egy kockázatos kaland.  

Kihívás: Érjük el, hogy az emberek újra útnak merjenek indulni. 

Megoldás: Egy integrált kommunikációs kampány, mely központi eleme egy tartalomgyártó filmes pár. 

#EgyTáskávalAVilágKörül

Belegondoltál már, hogy a boldogsághoz nem kell csak egy táska?

Egy táskával a világ körül!

A koncepció arra az elemre épül, hogy az emberek más embereket követnek. A legtöbb ember fél az ismeretlentől és a kipróbálás élményétől, mert szeretné a biztosat, a tutit átélni. Pontosan ezért van nagy szerepe az utazások során az élenjárókra! 

A koncepcióban egy dedikált film csapat indul útnak, akik egy táskányi kamera felszereléssel be tudják járni az egész világot. 

Megmutatják, hogy mit érdemes kipróbálni és felfedezni. Mire kell figyelni és mit érdemes átélni. Ezzel adnak pozitív impulzus az utazásról álmodozó embereknek!