Munkahelyi márkázás
Pomodoro - Az ízek mesterei.​

A kihívás:

A szakács hiány nagyobb mint valaha. Hogyan képes egy vidéki étterem megfelelő szakács csapatot felállítani és megtartani? Hogyan tudjuk megszólítani a térség szakembereit és vonzóvá tenni számukra a Pomodoro Éttermet?

A megoldás:

Életre keltettük az Ízek mesterei koncepciót, amiben a szakácsok értékrendjeit és nézőpontjait mutattuk meg a leendő jelentkezőknek és a vendégeknek egyaránt. Kialakítottunk egyfajta közösséget a Pomodoro Étterem szakácsai között, akik büszkék arra, hogy ők az “ízek mesterei”, ezzel pozícionáltuk őket a térség legjobbjainak.

Az eredmény:

Ma már a legtöbben úgy gondolják Tatabányán, hogy az igazán jó szakácsok kerülnek be a Pomodoro-ba! A kampány során sikerült leigazolni Varga Viktort és Váradi Rolandot is. A nevük ismerős lehet a Séfek séféből. Így a Pomodoro igazi különleges ételekkel tudta bővíteni étlapját és hosszú távra biztosította be, hogy ha emberre lesz szüksége mindig lesz jelentkező utánpótlás.

A szakácsok valódi történeteket meséltek el a szakmához való kapcsolatukról, elhivatottságukról és az általuk készített ételekről, alapanyagokról.

Social media és PPC:

Fotós és videós tartalmakat készítettünk, melyeken keresztül bemutattuk az ízek mestereinek értékeit és különleges alkotásait a social media felületeken keresztül. Minden héten egy új szakáccsal vagy a szakácsok remekműveivel ismerkedhettek meg az oldal követői. A kampány részeként Facebook és Google Ads hirdetéseket indítottunk, ezáltal eljutva a térség vendéglátós szakembereihez, akik közül többen jelentkeztek a Pomodoro álláshirdetéseire.

06709049089

Munkanapokon  10:00 – 17:00

Cím: Magyarország, 2800, Tatabánya

Email hello@sparrowhungary.hu

© 2020 Sparrow Marketing - Minden jog fenntartva!

Iratkozz fel hírlevelünkre!