Célunk:

A HarAAPj Rá kampányunkkal azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a Falatozz.hu országos ételrendelő portál új mobil applikációját minél szélesebb körben tudjuk megismertetni és kipróbáltatni a már meglévő felhasználóinkkal és azokkal, akik még csak most ismerkednek az online ételrendelés lehetőségével. Emellett mutassuk meg a Falatozz.hu azon előnyét, hogy a felhasználók fényképes étlapon választhatják ki a város legnépszerűbb ízeit, így biztosan nem fognak csalódni.

Az ötlet:

 Mégis mi lehetne jobb annál, mint mikor megérkezik a kedvenc ízed és végre falatozhatsz belőle kedvedre? Ha nyersz belőle még egyet! 🙂 Ezért kisorsoltunk 500 nyerő időpontot, melyekhez a legközelebb eső rendelők kupon formájában visszanyerték vásárlásuk összegét, így akár azonnal vagy egy következő alkalommal újra élvezhették kedvenc ízeiket. Az ötletből gyúrtunk egy frappáns szlogent, amely utal a megjelenő applikációra és az abban szereplő ízletes falatokra. ételrendelés lehetőségével. Emellett mutassuk meg a Falatozz.hu azon előnyét, hogy a felhasználók fényképes étlapon választhatják ki a város legnépszerűbb ízeit, így biztosan nem fognak csalódni.

Az eredmény:

A nyereményjáték segítségével új felhasználókat tudtunk regisztráltatni az oldalra, a régi felhasználókkal pedig sikerült megismertetni és megszerettetni a mobil applikációt, annak előnyeit és használatát.

Web érkező oldal tervezés:

A kampányhoz egy arculat azonos érkező oldalt is terveztünk, melyen a felhasználók minden fontos információt megtalálhattak a játékkal kapcsolatban. Itt kapott helyet a játék menetét bemutató kampány videó, a játékszabályzat és a nyertesek listája is.

Videós hirdetés

A videós hirdetések előnyeit kihasználva dinamikus kisvideót készítettünk, mellyel országosan találkozhattak a YouTube és Facebook felhasználók. A videó forgatása során a kampány arculatának megfelelő színeket, design elemeket és a napjainkban trendi egyszínű hátteret használtuk megoldásként.

Videó lejátszása

Facebook és PPC

A Facebook és Google hirdetési felületeire a kampány szlogenjével különböző méretekben és elrendezésben készítettük el a hirdetési anyagokat, melyre kattintva az érdeklődők a játék érkező oldalára jutottak. Az érkező oldalon re-marketing listában gyűjtöttük a felhasználókat, akiket a játék ideje alatt újabb hirdetésekkel céloztunk.

Nagy hangsúlyt fektettünk a kampány social media felületeken való kommunikációjára is, hiszen a márka oldalát lájkolók és követők számát figyelembe véve organikusan is magas elérést tudtunk generálni posztokkal és a kampányvideóval

Hírlevél

A Falatozz hírlevelére feliratkozóknak a játékot megelőzően, illetve a játék időtartama alatt összesen két alkalommal hírlevelet küldtünk, amelyből az új applikációról és a nyereményjátékról tudhattak meg többet.