Borsodi – Testhőkapu

Testhőkapu piaci bevezetése

Milyen amikor egy hirtelen jelentkező piaci igényre feltalál valaki egy terméket? Elképesztő érzés. Magával ragadja az embert. Így volt ez a Borsodi műhelynél is. Egyik napról a másikra jött az ötlet, hogy egy automata hőmérő berendezéssel segítik a világot a vírus elleni védekezésen. Ezért az üzleti ötlettől számított egy héten belül szükség volt weboldalra, ppc kampányokra, videókra és bemutatkozó anyagokra. Itt jöttünk mi a képbe. Másfél hét leforgása alatt fejlesztettünk a weboldalt amely minden platformon tökéletesen jelenik meg.  Felhasználóbarát, jól érthető és kiszolgálja a Google keresési motorját, hogy biztosan az első oldalon helyezkedjen el. Teljes integrált PPC támogatást adunk az oldal mellé így a Google Ads rendszerében, YouTube-on és a Facebook-on is történt a forgalom terelés és az edukációs kampány. 

Az eredmény? Néhány nap leforgása alatt sorba jönnek az árajánlatkérések és elkezdődhetett az értékesítés. 

Termék bemutató videó