#Együttasikerútján

Falatozz
Stratégiai együttműködés

Falatok Nyomában

Kihívás: 

A Falatozz márka ismertsége országosan nem kielégítő. A partner éttermek kínálatának ismertsége mégannyira sem. Hogyan tudunk forgalmat növelni miközben a márkát is építjük?

A megoldás:

Útnak indítottuk a ország első gasztronómiai youtuber műsorát amiben bemutattuk a partneréttermeket és a legfinomabb rendelhető falatjait. Ezzel inspirálva az embereket arra, hogy rendeljenek a legkedveltebb ízekből. 

Hello Falatozz!

Minden kiemelt városban ahol forgalomnövekedést terveztünk készítettünk egy csodálatos imázs filmet, hogy ezzel erősítsük a lokális jelenlétünket. A videók jobban pörögtek a közösségi médiában mint eddig bármelyik tartalmunk! 

Integrált megoldás

A Falatok Nyomában egyszerre futott - Instagramon - YouTube-on - AdWords hirdetésben - Facebookon - Rádió reklámban - 10 városban jármű dekoráción!

COVID-19 Válság kampány

Kihívás: 

Az emberek eddig soha nem látott félelmet éreznek a legalapvetőbb szokások alatt is. Az online ételrendelés egy biztonságos megoldás de ezt nem tudják. Hogyan nyerjük el a bizalmukat és segítsünk az embereknek, hogy biztonságban tudjanak étkezni otthon a karatén alatt. 

A megoldás:

A kreatív koncepciók helyett végül egy teljes edukációs filmet forgattunk teljesen home officeban! 

Applikáció felhasználói bázis

YouTube hirdetés

Kihívás:

Rengeteg online ételrendelő lehetőség végtelenül idegesítő a felhasználói élmény miatt.  Hogyan szólítsuk meg a nálunk még nem járt vevőket, úgy hogy figyelembe vesszük az YouTube hirdetési lehetőségeinek funkcióit!

A megoldás:

A célcsoport tartalomfogyasztásából inspirálódva megszületett a dínó ötlete! A forgatás és a vágás 1 nap alatt lezajlott.  A közönségünk imádta.