Kitűnni mindenáron?

Kitűnni mindenáron?

Sokat hallunk arról, hogy fel kell tűnni, a fogyasztó figyelmébe kell kerülni szinte minden áron! Hol húzódik a határ a sikeres feltűnés és a hol kezd visszájára fordulni a félre siklott kommunikáció? Ahogy egy jó párkapcsolat alapja az őszinteség úgy a munkahelyi márkázást érintő kommunikáció alapja is az őszinteség kell legyen! Az értékek tűhegy pontos kommunikálása! Miért?

  1. Az első három hónapban született óriási fluktuáció.

Ez nem fakad másból mint két egyszerű gondolat. A legtöbben fűt fát összehazudnak, hogy eljussanak az “ágyig” azaz, hogy legyen behozva a munkavállaló, aztán ott végül kiderül minden. A másik, hogy miután behoztuk azonnal el van engedve a keze.

1 Comment

  • Edward Griffin

    Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Régóta várjuk a pillanatot, hogy végre együtt tudjunk dolgozni!